عامر خان کی ’’سیکریٹ سپر اسٹار‘‘ شائقین کو متاثر نہ کرسکی

12

نامور بالی ووڈ اداکار عامر خان اور زائرہ وسیم کی فلم’’سیکریٹ سپراسٹار‘‘ریلیز کے پہلے روز توقع کے خلاف شائقین کی زیادہ تعداد کو متاثر نہ کرسکی۔

فلم’’دنگل‘‘کی کامیابی کے بعد بالی ووڈ کے مسٹر پرفیکشنسٹ عامر خان کی اگلی فلم’’سیکریٹ سپر اسٹار‘‘کا انتظار شائقین بے چینی سے کررہے تھے۔عامر خان بھی اپنی فلم کو لے کر بہت پرجوش تھےاور فلم کی تشہیر کے لئے ترکی کا دورہ بھی کرچکے تھے۔گزشتہ روز لوگوں کا انتظار ختم ہوا اور عامر کی ’’سیکریٹ سپر اسٹار‘‘ بھارت سمیت دنیا بھر میں ریلیز کردی گئی۔

فلم کی ریلیز سے قبل امید کی جارہی تھی کہ عامر خان کی یہ فلم بھی ’’دنگل‘‘کی طرح کامیابی کے جھنڈے گاڑ ے گی اور تمام فلموں کو پیچھے چھوڑتے ہوئے غیر معمولی بزنس کرے گی لیکن ہوا اس کے برعکس۔ بھارتی تجزیہ نگاروں نے پیش گوئی کرتے ہوئے کہا تھا کہ فلم ریلیز کے پہلے روز 15 کروڑ کے لگ بھگ بزنس کرے گی تاہم اب کہاجارہا ہے کہ فلم 10 کروڑ کا ہندسہ بھی عبور نہیں کرسکے گی۔

فلم کی کہانی ایک مسلمان نوجوان لڑکی انسیا(زائرہ وسیم) کے گرد گھومتی ہے جو گلوکارہ بننا چاہتی ہے لیکن والد کی جانب سے لگائی جانے والی پابندیاں اس کے خوابوں کے بیچ میں آجاتی ہیں۔ تاہم زائرہ اپنے خوابوں سے دستبردار نہیں ہوتی اور اسے یقین ہوتا ہے کہ ایک دن وہ گلوکارہ ضرور بنے گی۔ اپنےخوابوں کو پایہ تکمیل تک پہنچانے کے لیے زائرہ برقع پہن کر اپنے گانے کی ویڈیوز سوشل میڈیا پر اپ لوڈ کردیتی ہے جس کی وجہ سے ہر جانب اس کی دھوم مچ جاتی ہے۔

فلم میں عامر خان ایک موسیقار کا کردار نبھارہے ہیں جو کافی چلبلا اور فلرٹ ہے ، عامر خان بہت عرصے بعد غیر سنجیدہ قسم کا کردار نبھارہے جو شائقین کو بے حد پسند آئے گا۔ ہدایت کار ادویت چندن کی فلم ’’سیکریٹ سپراسٹار‘‘کو عامر خان، ان کی اہلیہ کرن راؤ، آکاش چاؤلہ، سوجے اور بی شرینیواس راؤ  نے مشترکہ طور پر پروڈیوس کیا ہے۔ جب کہ فلم کی موسیقی امیت تریویدی نے دی ہے۔

بھارتی تجزیہ نگار ترن آدرش نےٹوئٹ کرتے ہوئے کہا ہے کہ ’’سیکریٹ سپر اسٹار‘‘کو بھارت میں 1750 اور بیرون ملک 1090 یعنی مجموعی طور پر 2840 اسکرینز پر نمائش کے لیے پیش کیا گیا ہے۔ تاہم فلم دیوالی کے دن شائقین کی زیادہ تعداد کو متاثر نہ کرسکی اور توقع کے خلاف ریلیز کے پہلے روز فلم نے کم بزنس کیا ہے جیسا کہ 2007 میں فلم ’’تارے زمین پر‘‘نے کیا تھا تاہم بعد میں فلم اچھا بزنس کرنے میں کامیاب ہوگئی تھی۔