سلمان خان نے دوبرس پہلے ہی عید الفطر پر قبضہ جمالیا

9

سلمان خان کی بیشتر فلمیں عید الفطر پرریلیز ہوتی ہیں اور کھڑکی توڑ بزنس کرتی ہیں اسی وجہ سے 2019 میں کی عید الفطر بھی دبنگ خان کی ’’بھارت‘‘ کے نام کردی گئی ہے۔

بھارتی میڈیا کے مطابق سلمان خان اپنے بہنوئی اتل اگنی ہوتری کی فلم ’’بھارت‘‘ میں کام کریں گے، جس کی ہدایت کاری کے فرائض علی عباس ظفر دیں گے۔ فلم کی شوٹنگ کا آغاز آئندہ برس ہوگا اوریہ 2019 میں عید الفطر کے موقع پر ریلیز ہوگی۔

’’بھارت‘‘ ایک ایسے شخص کی کہانی ہے جو 1947 میں اپنے سفر کا آغاز کرتا ہے اور یہ سفر 2002 میں ختم ہوتا ہے، درحقیقت فلم کی کہانی 2014 میں ریلیز ہونے والی ایک کورین فلم سے اخذ کی گئی ہے جو 1950 کی دہائی میں ہونے والی کوریا جنگ پر بنائی گئی تھی۔ یہ فلم برلن فلم فیسٹیول میں پیش کی گئی تھی اور اس کی کہانی نے اتل اگنی ہوتری کو متاثرکیا جس کے بعد انہوں نے اسے بھارتی پس منظر میں روپ دینے کے متعلق سوچا۔

فلم سے متعلق اتل اگنی ہوتری کا کہنا ہے کہ یہ ایک ملک اورایک انسان کی کہانی ہے جہاں دونوں کو ہی بھارت کے نام سے جانا جاتا ہے۔ فلم کا مرکزی کردار سلمان خان ادا کریں گے، عید الفطر میں فلم کی ریلیز کا جواز پیش کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ ’’میں سلمان خان کے مداحوں کی سوچ کو بہت اچھی طرح سمجھتا ہوں اور اس بات کا یقین ہے کہ خاندان کی فلم ہونے کی وجہ سے بھارت کی ریلیز کے لیے عید الفطر سے اچھا کوئی وقت نہیں اور ویسے بھی ہر پروڈیوسر کے لیے عید الفطرسے اچھا کوئی اور وقت ہے ہی نہیں۔